Havregrynsjox

Jag trodde jag sett det mesta i gymmens omklädningsrum. Tjejer som sminkar sig innan de går ut och tränar. Tjejer som tar på sig parfym, till och med bastar med outfiten på. Idag stod de och fönade håret varpå den ena beklagar sig över att kanske bli så "svettig att luggen fastnar i pannan". Höll min generation också på så här?

För egen del droppar det från hela mig efter ett avverkat combatpass. Koreografin sitter rätt bra nu och var riktigt roligt att köra för mina få men kära Partellianer igen!
Betydligt fler i Frölunda igår och blandad feedback om nya releasen. Dessförinnan dokumenterade Lilltjejen mig i biosalongen där vi såg senaste Ice Age, helt ok.

Tror det får bli en mazarin till efterätt. Sedan jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0