Ostbågar

Sjukt nöjd efter en mil i kvällskylan. Kändes så bra i kroppen att jag ville snirkel-snorkla mig till min magiska gräns. I mörkret och dimman finner jag mig plötsligt tillbaka på samma plats. Har alltså sprungit i en cirkel, vilket var lika bra med tanke på att jag uppenbarligen inte hade en aning om var jag befann mig.
Nu går tvättmaskinen och på tv:n Kockarnas kamp, filt över benen och Lilla grå i knät. En skön avslutning på veckan!

Hämtade nya gråbilen, så nu är det manuellt som gäller igen. Vintersulorna på så skönt att inte behöva fixa byte. Upptäckte dock att de inte monterat dragkroken så får kontakta säljaren på måndag.

Det påtvingade uppehållet efter resan till Indien var nu över och kunde äntligen ge mitt bidrag till blodbanken. Var nog den tjusigaste nålsättningen jag varit med om, kändes knappt!
Lite trivselmiddag med pojkarna bjöd veckan också på. Vapiano mitt i stan där mitt val föll på risotto och en efterrätt som var riktigt jäkla god.
Imorgon har föreningen städdag så bara att pälsa på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0