Mitt i veckan

En Lilltjej som inte är så trött men ändå är nog så trött, och en morsa som definitivt är trött. Någon form av likgiltighet har smugit in denna vecka. Känner ingen större motivation utan snarare uppgiven, tja, likgiltighet. Vanligtvis brukar jag kunna finna avsaknad av motivation rätt frustrerande men nu orkar jag liksom inte ens det. Självförtroendet är lågt, känner inte att jag duger någonting till. Hjälplig som morsa och hopplös på jobbet. Löpträningen har ju av förklarliga skäl blivit lidande och tror det påverkar. En annan bidragande orsak är kommande nyår. Efter lite velande valde jag Hotell Tylösand framför Vann. Det förstnämnda har nattklubb så valde det utifall jag skulle känna för att skaka loss lite. Har ju inga större problem att göra det, eller bo ensam på spa på egen hand, men av någon anledning deppade jag ändå ned mig denna gång. Kanske för att det är just nyår och det kommer vara extra fokus på fest i goda vänners eller familjers lag. Jag som aldrig varit överförtjust i den hysteri som brukar råda kring nyår och midsommar känner plötsligt ensamheten väldigt påtagligt. Inkonsekventa och introverta Linda får skylla sig själv. Kanske skulle fly landet istället, en sista minuten någonstans till värmen. Funderar på att avboka spat och gömma mig hemma istället men anar att det bottnar för en orgie av självmedlidande lagom tills 2016 blir 2017.

Fångade en trevlig vy häromdagen när jag lyckades hitta en strategisk plats på kontoret.


Kommentarer
Postat av: Josefine Svärd

Men vilken solnedgång <3

2016-11-23 @ 21:05:04
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Postat av: Linda till Josefine

Jo, alltid något 😊

2016-11-24 @ 06:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0