Lite kort


Tycker det är rätt mysigt när Lilltjejen tar med kompisar hem. Kanske för att morsan inte behöver underhålla utan fixa middag i lugn och ro. Igår var det första gången hon tog hem en pojke, lite extra kul! Tydligen brukar de pussas också! 
Idag fick hon följa med hem till Sonya så jag och Johan kunde gå igenom bankgrejer så som lånen och kontona i lugn och ro. Skönt! Imorgon ska jag till banken och öppna nytt lönekonto. Då det från början var Johans konton behöver jag öppna nya och flytta mina grejer dit. Autogiron, löneutbetalningar. Apple-ID, Swish, P-app, ja allt man inte alltid tänker på. 
Tills StV är sålt hamnar jag på hundraprocentig belåning på lägenheten så blir att dryfta det med imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0