Från sängen


Det är viss skillnad att springa i vårvärme med gryende sol än en isvindande mörk vinter. Kändes helt ok!
Om en vecka kan jag hämta nummerlappen och känner mig nästan mer nervös inför varvet denna andra gång än första. Hade ju inga som helst förväntningar den gången men nu har jag ju faktiskt tränat hela året. Borde liksom förbättra mig.

Lilltjejen fick sällskap hem idag för lek, mat och bad. Fick sålt barnvagnen under tiden - gött!
När hon somnat tog jag itu med att sortera hennes lego. Hennes försök att bygga har fallerat ett antal gånger då hon inte hittat delarna. Mamma fick (rätteligen) skulden för att ha lagt alla byggsstser i en och samma låda. Det är ju bara att gräva fram bitarna man behöver? 
Slutade med att morssn fick hälla ut allt på bordet för att ha en chans att hitta.

Några timmar senare hade Rapunsel, Elsa och Anna, Jasmine och Merida fått tillbaka sina boningar. Saknar dock två instruktioner så har en hög kvar...


Kommentarer
Postat av: Anna W

Alla instruktioner finns att ladda ned på webben. Super när nån instruktion fått ben! Kram!

2016-05-12 @ 05:29:32
Postat av: Linda till Anna

Aha tack! Grymt! 😊

2016-05-12 @ 06:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0