Ett gäng...


Gsnska produktiv dag då jag delvis jobbat hemifrån pga studiedag för dagis. Lite samtal för praktikaliteter kring flytten, sålt babyvakten och Införskaffat över femtio flyttkartonger i två omgångar. Lilltjejen fick följa med till jobbet under eftermidden för ett möte jag inte kunde flytta. Gick jättebra då det var ett rätt informellt möte i cafeet där hon kunde sitta i en av sofforna intill.
Imorgon blir det att knö sig in till Svenska mässan för att hämta nummerlappen inför lördagens varv. Hade ambitionen att sticka ut en sväng när Johan kom hem men kände mig både trött och omotiverad när det dessutom blåste rätt rejält. Ångrade mig lite när jag åkte för att hämta kartongerna då vinden lagt sig och solen tittade fram. Men då var klockan rätt mycket också. Tror inte ett pass nu gör till eller från ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0