Typ ner och upp


Rödgråten efter ännu ett sammanbrott i torsdags. Välsignat skönt att gömma sig och bara vara hela dagen. En annan form av avkoppling var det att till dagen efter fokusera på röj i huset. Fotografering, tror vi, på måndag. Det har varit rätt oklara besked från mäklaren så vi utgår från att det blir då. Johans föräldrar kom och hjälpte till och massor blev gjort. Besiktning utfördes och till eftermiddsgens slut kom stylisten och gav tips och tricks för att lyfta fram huset på bästa sätt.
Lite mera grejs denna dag, med betoning på lite på grund av alla våra aktiviteter. Simskola, storhandling, husvisning, avyttring av bärstol, GAIS-match och Combat-kvartal.
Johan konstaterar att jag är (faktiskt) mycket mer virrig än vanligt. Kommer inte ihåg nyss sagda saker och antalet gånger jag glömt bort vilken dag jag befinner mig i är på gränsen till anmärkningsvärt. Känner själv att hjärnan inte är riktigt med. Jupp, jag har blivit trög på riktigt.

Gulligt var i varje fall Lilltjejens legobygge där Eugene gentlemannamässigt bär Rapunsel till veterinären...


Kommentarer
Postat av: Anna W

Det är mycket att hålla i huvudet. Kram!

2016-03-06 @ 13:34:07
Postat av: Anonym

❤️Kram!

2016-03-06 @ 16:45:51
Postat av: Jenny

Kram! ❤️

2016-03-06 @ 16:46:18
Postat av: Linda

Tack!

2016-03-06 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0