Blandade känslor

Kan inte säga annat än att det är ett underbart hus vi lämnar. De första bilderna ligger nu hos mäklaren som "På gång". Idag sker den mer ingående fotograferingen inomhus.
Stylisten kom ju med lite tyckanden och likaså fotografen. Lustigt bara att detaljer som stylisten lade fram ville fotografen ta bort.
Så här välstädat har det inte varit sedan vi flyttade in...
 
Vi söker nya boenden i Mölndal. Johan är ju uppvuxen där och föräldrarna bor kvar så han vill tillbaka. Jag ifrågasätter inte, av hänsyn till honom, och relativt oinsatt som jag är i Göteborgs områden spelar det mig ingen större roll. Noterar bara att man får punga ut med nästan lika mycket pengar som vårt hus för en hyfsad bostadsrätt. Önskar jag kunde lyfta upp vårt hus och placera det någonstans i Mölndal för jag kommer att sakna det vansinnigt. Då hade man dessutom sluppit alla backar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0