Typ levande


Känns lite vuxet att komma med en termosmugg till jobbet. Fast undrar hur många som har varm nyponsoppa i sin.
Febern är borta men halsen är ångest varje gång man ska svälja. Konstigt hur kroppen kan slå så slint att hyperfrysa i ena stunden för att i nästa svettas floder. Trodde det var över där på tisdagen för att igår bjuda på ny febertopp - som någon timme senare vara bortsvettad. Skumt. I vilket fall hade jag lovat Nicklas att i sedvanlig ordning vara tävlingsarrangör vid avdelningsmötet. Efter en på lång tid bra natt var energin tillbaka såpass och inboxen så överfull att jag inte kunde förmå mig att vara hemma längre.
Fullspäckad dag med bra energi - men nu har jag däckat i fåtöljen. Aptiten är ännu inte återställd så reserverna är obefintliga.
Syns inte att det gör ont i halsen att gapa... Tog en symbolisk bit. Allt tyder på halsfluss och sjukvårdsupplysningen tyckte vårdcentral skulle uppsökas. Orka. Fast är ganska trött på detta halsonda nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0