Trötter


Lätt nackspärr och trött i ögat. Imorgon kör vi vår tretimmars combat i Majorna. Idiotiskt egentligen och är faktiskt lite orolig för om jag fixar det. Passen är utformade för en timme och vi kör tre. Non-stop. Förra gången kunde jag ju  mjukstarta eftersom jag började som deltagare och hoppade in när Sandra plötsligt försvann. Är ju rätt svårt att hålla igen också när man blir så taggad! 

Vi bjuder på energidryck och "tilltugg" att fritt förse sig av under tidens gång, men vi kör ju på hela tiden.
Jag och Elin körde igenom våra låtar igår samt de vi kunde av Sandras. Idag skulle hon vara med och ge oss möjlighet att träna på hennes, men så fastnade hon på jobbet så blir att bara försöka hänga med. Mina dvd-skivor är ju nedpackade någonstans. Vi fick testa ljudet i alla fall. Platschefen har tillsett att vi har två headset, grymt bra!

Denna vecka har vi också haft lite avtackning av Ashutosh som efter många år nu ska byta uppdrag till Citroen i Paris. God mat med några utvalda. Vi köpte en svensk whiskey och två böcker om Paris. Mycket kunskap om systemen försvinner med honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0