Sista


På lördag lämnar vi Gulingen till KVD för försäljning. Tog därför den till jobbet idag för en sista chans att ratta den. Sedan besiktningen har jag bara kört Volvon och kände den så fort Gulingen fick chansen att sträcka på sig längs Gråbovägen - körglädjen! Det blev föga ekonomiska mil idag.
Nu står den fylld med vinterdäck och ser förebrående på mig.
Imorgon tar jag Volvon för det nödvändiga lastutrymmet då jag ska till StV för att klippa gräset och hämta det sista av våra personliga grejer. Då vi inte klippt alls i år tar jag med trimmern...
När vi nu inte har båt är jag beroende av färjan, så åker ut imorgon kväll och tillbaka på lördag förmiddag. Blir att möta upp Johan och Ronja som tar Gulingen för dess avlämning i Kungälv. Därefter combat kvartal. Hunnit se igenom några låtar och gillar dom inte alls! Får hoppas på bättre intryck på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0