Vi får väl se...

Trött och seg men kollade möjligheterna och fann Sandras pass i Olskroken. Fick teama och energin forsade fram direkt. SÅ skönt! Som deltagare hade jag fuskat och inte alls känt samma motivation. Jag måste uppenbart stå framför och leda för att maximera min insats...
Tyckte Sandra blev klockren på vår hopp-bild, blir glad bara av att se henne!
Segt att kliva upp också denna dag, jag måste komma i säng tidigare!
Har låtit mig övertalas att testa ett spinningpass idag. Ångrat mig femton gånger redan. Det är ju så tråkigt! Visserligen var det nästan tio år sedan jag testade sist - en knapp halvtimme innan jag fick smita ut för att hålla min egen klass. Men minns att jag fick så ont i svanskotan att jag fick stå och cykla. Den har ju faktiskt hållit sig på bra humör väldigt länge nu. Kanske för att jag sällan sitter ned långa stunder nuförtiden.
I vilket fall är dagens klass med denne instruktör tydligen överlägset mest populär på anläggningen så ska jag testa ger han kanske bästa förutsättningarna.
Spinning. Hur tänkte jag?
Men å andra sidan kunde jag aldrig föreställa mig att en dag gilla löpträning, så vem vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0