Lite trött


AW nummer två denna vecka och lämnade stället betydligt mättare!
Kvällen på The red lion i Majorna blev inte bara mättande utan också väldigt mysig och trevlig. Sista kvällen med PB-gruppen.
Klarat av första veckan på egen hand. Ok, något mail och möte med företrädare Johan men ändock själv. Hamnade rejält under isen och han uttryckte sin egna känsla från när han var ny på min roll: Att finna sig stående på en motorväg och alla bilar blåser förbi. Där står jag, darrande mitt i vägen - naken!
Tragglat det som ett mantra, att också han varit ny och att det kommer lösa sig. Är helt körd i bollen. Står och sliter och bankar på Gulingens bagagelucka i tron att den frusit fast. Nehej, inte ens låst upp. Ska hämta Lilltjejen på dagis men svänger av för att köra hem. Uppenbarligen lämpligt att lämna jobbet i slutet på denna dag och fokusera på morgondagen och Ronjas kalas.
Sexton ungar. Amen.

Fick nya dammsugarslangen. I en låda. I en dubbelt så stor låda. Jösses så dumt.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Här kör vi lika många som man fyller-principen. Hade 5 sist, räckte gott och väl!!! Var ändå helt slut. Lycka till!

Bra jobbat den här veckan. Försök tänka att det är bara ett jobb. Jag såg en film om rymden med mina elever här i veckan. Då fick jag lite distans till kaoset.

Kram!

2016-01-16 @ 07:25:37
Postat av: Linda till Anna

Intressant upplägg! Men om de har typ sju kompisar då som är "lika" nära? Hur väljer man då? :oP

Ja, man får påminna sig ibland. Ta ett steg tillbaka och se med andra ögon...

2016-01-16 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0