Äntligen i säng


På grund av tidigt morgonmöte hann jag inte löparträffen i Friidrottens hus. Var ändå så sugen så det fick bli en timme tidigare. Körde ute vilket kändes otroligt skönt, trots den rejäla blåsten. Gick bra så riktigt nöjd.
Därefter tog veckans sista mötesgalna dag vid. Börjar nästan vänja mig vid känslan att varje dag känna mig som ett ufo, där alla pratar ett språk jag inte förstår men förväntar sig output från mig. Det brukar numera bli kortversionen av "Jag är ny så jag fattar nada" i form av "Ööh" och "Hm" i varierande tonlägen. 
Man får ändå vara glad över det lilla. Jag har lärt mig ännu lite till under denna vecka! Nästa helg är det äntligen dags för min spahelg,  skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0