Två katter intill

Jadå, vi tog oss iland men tacksamma över den tidiga timman som minimerade risken för vittnen till vår manövrering in på vår plats i Hjuvik! Övning ger färdighet sägs det och jag är nöjd att jag inte körde in i någon annan båt i alla fall.
Skum men också mysig känsla att puttra genom viken i halvmörkret för att åka till jobbet. Okej, löpträning först som blev 9,4 km på sega ben. Stör mig att jag inte bet ihop och tuggade mig upp till tio.

Hämtade en lågmäld Lilltjej i Jörlanfa som vid hemkomsten konstaterades med feber. Hon slocknade i sängen efter tre sekunder. Johan får vabba då jag åker till Skövde imorgon med jobbet. Ägnat kvällen åt de sista förberedelserna och packning. 

Övernattning i stugby, matlag, tävlingar och grillning. Här ska tränas på sociala skills! Fast i botten av väskan ligger mina löpargrejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0