Slappnar av


Näe, hjärnan var inte riktigt med idag. Kroppen och energin var där men koppling mellan hjärna och mun fallerade flera gånger. Hittade inte orden, peppet, kommentarerna. Blev liksom oralt fummel såpass att det störde hela känslan i mitt instruerande. Men tjejerna verkade nöjda ändå vilket är huvudsaken.

Jag tillser att vår grupps presentation uppdateras. Fantasin beträffande foto och personliga frågor börjar efter ett antal år nu att tryta. Fick bli smartfånens hemskärm. En av frågorna var vilket frikort man har. Fick förklara vad det betyder för två av kollegorna. Själv fick jag fundera och tänka om när jag googlade efter namnet och upptäckte att min tonårshunk från första(!) Terminatorfilmen Michael Biehn inte var så hunkig längre. Fick uppdatera mig till Gerald Butler istället. Mums.
Imorgon bitti är det PT mangling igen. Häpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0