Ligger


Vilken vecka det blev med skitmycket på jobbet. Lyckades ändå jobba ihop ett Göteborgsvarv på två morgnar vilket inte är så dumt. Lustigt vilket lika tempo.
Dippade rejält i torsdags. Mest intensiva dagen men ett combatpass brukar alltid få mig på bra humör. Dock inte denna gång då jag nästan blev än mer nere efteråt. Levererade nog hyfsat för deltagarna men jag var inte hundra procentigt med vare sig fysiskt eller mentalt. Antar att det är ok ibland men kändes inte bra. Tog inte ut mig alls. En sådan dag helt enkelt. Ändå händer det mycket spännande grejer på jobbet så dippen kom lite otippat.
Längtar och behöver min spahelg. Eller en helg helt allena på StV. 
Imorgon åker Johan iväg med sin Herrclub till söndag. Lilltjejen har simskola och därutöver får jag se till att aktivera oss. Känner att jag är dåligt rustad nu för hemma-mamma aktiviteter. Mentalt trött och socialt dränerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0