I väntan på maskinen

Då både jag och Johan är sådana som tränar flera gånger i veckan blir det också några extra tvättmaskiner som körs. I väntan på kvällens laddning slappnar jag av i fåtöljen med bara lindrigt fall av paltkoma. Vrålhungrig efter kvällens pass och sugen på palt så Johan fick stämjärnshacka loss två ur mitt frysta lager.
Fullkomligen älskar min Guling. Den går som en skållad råtta, så himla kul att köra! Inte så bra kanske när man är stressad - beroende på hur man ser det.

Chef-chefen fick mig att ladda ner Snapchat under resan till Skövde. Aldrig riktigt förstått mig på det. Man får svar på grejer man hunnit glömma och eftersom inget man skickat sparas blir det lite krypiskt ibland.
Ögonblicksbilder är förstås lite kul men jag är inte överens med användargränssnittet. Chef-chefen snappade (säger man så?) medan jag presenterade för avdelningscheferna idag. Norpade en mazarin för besväret som ypperlig uppladdning innan träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0