Velar


Tomas och Monica hälsade på mig på jobbet i samband med utförsäljningen i Volvohallen. Kul att visa dom runt och sedan luncha lite. Fick därför riktig middag innan kvällens pass.
Sade faktiskt upp klassen via mail förra veckan men då jag inte fått någon bekräftelse tog vi det muntligt i repan då jag kom. Så berättade jag för deltagarna som var något fler idag och de övertalade mig att fortsätta ett tag till! De är få men trogna och förtjusta i sin combat vilket är kul. Generellt har gruppträningen gått ner här ute så handlar kanske bara om att hänga i.

Johan smygfotade när jag sov häromkvällen med Bror intill. Brukar ha Brorsan och Lilla Grå också. Man vaknar med stukad kropp men det är ju så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0