Svettas och sörjer


Måndagar och torsdagar lämnar jag Lilltjejen på dagis. Lite mysigt är det, så länge hon vaknat på rätt sida vilket hon också oftast gör.
Riktigt många i Kållered idag vilket är kul. Hoppas det kan vända lite och få upp antalet igen här ute.
Får eftersvettas i lugn och ro eftersom Johan har ett projekt hemmavid!
På väg från jobbet ringer han och meddelar att han fått förvuxna leddjur och vad göra nu? Det hade lika gärna kunnat vara jättebläckfisk. Ingen av oss har erfarenhet av hummer. Jag är glad att inte vara hemma när de nu åker i grytan! Lilltjejen sover över hos farmor och farfar inatt. Det tyckte dom var lika bra istället för att hämta henne från dagis imorgon så jag kan dra till Vann tidigare...
Så nu sitter jag här och gråter inombords för de hummermord Johan nu utför. Så fyra nykokta stackare snart klara där hemma och vad gör vi? Vi åker in till stan och går på restaurang.
(Three to go!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0