Till godo


Det var ett tag sedan jag var på anläggningen vid Odinsgatan. Åkte därför i god tid vilket inte var så dumt när jag halvvägs erinrade mig att denna stoppade min planerade väg. Jag är ju inte jättebevandrad i centrum men hittade annan parkeringsmöjlighet där jag fick lägga typ halva passlönen på avgift. Japp, finns en anledning till att jag undviker att köra pass i centrum...
Känns bra dock att kunna hjälpa till när möjligheten finns och Hillevi har ju hjälpt mig många gånger när ingen annan gjort.
Får se hur rörigt det är i hjärnan dock.

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Sv: Vad kul! I Göteborg ser jag? Vad kör du för klasser? :)

2015-11-28 @ 10:15:06
URL: http://emblasofia.blogg.se
Postat av: Linda

Japp, Götet och kör Body Combat 😄

2015-11-28 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0