Söndagsslut


Dagen sammanfattat i två: Grej på utsidan (och insidan) och träning. Vintersulorna är på och femton kubikmeter löv och barr uppsuget från verandan. Johan röjde vidare och lekte med eldtunnan tillsammans med Lilltjejen medan jag fortsatte på insidan. Det behövdes.

Lilla Grå har verkligen funnit sig till rätta hos oss nu och är världens tålmodigaste med Lilltjejen, liksom Gråbröderna. Nu ligger hon tryckt intill mig medan Bror är nere vid fotänden.

Till träningen har jag nu bytt varenda låt  förutom styrkan som jag verkligen gillar. Angel dök upp som deltagare tillsammans med pojkvän och två stammisar som också körde igår i Majorna. Kul!

Det var längesedan jag sov så länge som jag gjorde inatt. Slocknade direkt där vid halv nio eller vad den var. Vaknade som väntat vid fyratiden men somnade faktiskt om, kors i taket. Gott var det. En intensiv vecka väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0