Fredagsmör

Hämtade Lilltjej på dagis, kom hem och började förbereda middagen. Tände brasa i kaminen - och blev sketastrött. Sitter hos Lilltjejen och så fort hon somnat går jag raka vägen över till min egen säng och slocknar.
Två nätter i rad har jag haft riktiga slasher-drömmar. Kroppar har exploderat, massakrerats, fläkts upp och Sankt bernardshundar imploderat. Kroppsdelar, kroppsvätskor och inälvor överallt. Och jag endast passiv åskådare. Trevligt. Konstigt nog inte varit vare sig äcklad, rädd eller ens förskräckt. Endast ett kliniskt oberört bevittnande. Någon drömtolkare där ute?

Är förresten grymt förtjust i min t-shirt. Köpte faktiskt två!

Sängen nästa!

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Haha, älskar tröjan!<3

2015-11-28 @ 00:57:06
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0