Energi

Det är sådan otrolig skillnad för mig att stå framför deltagare som instruktör än bland dom. Igår vid kvartalen kände jag bara en bråkdel av den energi och entusiasm jag hade idag. Många deltagare idag också vilket är extra kul. Är så nöjd med den mixen jag kör nu att det rent av blir tråkigt att ta in den nya vilkas låtar jag finner många sisådär. Menmen, bara att köra. 

Lilltjejen var på ännu ett kalas idag och då passade vi på att dra till en driving range och mata lite bollar. Snorkallt trots infravärmen och det gick katastrofdåligt. Jämfört med i fredags fick jag bara in kanske tio procent bra träffar - otroligt frustrerande.
Dumpade Ronjas nappar och vällingsflaskor. Det kändes som det var på tiden. 
Torkar mig konstant men svetten rinner likväl och svider i mina ögon. Rödögd och galen ser jag ut, men åh, så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0