Balsam

Träning är min terapi, mitt balsam för själen. Är så tacksam för att min snart fyrtioåriga kropp hållit så fenomenalt bra under alla år, för vad skulle jag ta mig till om jag inte kunde köra slut på den så som bara ett härligt träningspass kan göra?
Investerade ju nyligen i fightingshorts men de börjar bli för stora. Plockat fram mina gamla shorts från Sportlife-tiden. De är ju grymma! Vilken extra frihet och rörlighet man upplever när man är en sådan som svettas som jag. När jag började instruera var det långbyxor som var på modet. Fattar inte hur jag pallade det!

Partilles vatten är dåligt och måste kokas. Lätt att glömma när man nu kommer supertörstig efter sin träning. Då är det tacksamt med alla lappar på varenda kran i huset...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0