Vobb

En blick till höger och detta är vad jag ser när jag denna dagen vobbar. Är det bara vi som har skokaos i hallen? Johan är på programmeringskurs i dagarna två och jag får massor av jobb gjort när en stillsam Lilltjej är nöjd på sitt håll. Med padda bör sägas. Hon sov till klockan passerat nio! Vet inte när det hänt förut, men visst hade hon sina kliperioder under natten där man fick försöka lindra så gott det gick. Inbillar mig att det går åt rätt håll med mer skorpor än blåsor nu. Hoppas det inte blossar upp nya.
 
Göteborgsposten skriver om en rapport där antalet kollapser i Göteborgsvarvet redovisas. Jag har svårt att förstå hur man kan driva sig så pass långt, men kanske slutar man till slut att tänka logiskt. Tror inte jag skulle kunna pressa mig så men så tänker kanske alla.
Från och med torsdag kan man hämta sin nummerlapp. Bara det tycker jag känns jättespännande. Och tänk att stå där i startfållan, galet stressad jag kommer att känna mig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, när man går in där för att hämta nummerlapp då kommer den riktigt känslan in :)

2015-05-19 @ 18:48:40
Postat av: Anonym = Elin ;)

:)

2015-05-19 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0