Trötter



Det bidde jag, Ola och Mikael då både Stoffe och Fidde fick stå över. Elektriska gokarts var helt ok, nästan skönt att slippa motorljuden. Efter andra heatet var jag åksjuk men rackarns roligt var det. Så det blev ett heat till. Sedan var jag ännu mera åksjuk. 
Middagen på Posthotellet gav maggen annat att göra än skvalpa omkring i kurvornas efterdyningar. Riktigt gott och otroligt mättande. För första gången orkade jag ingen efterrätt!

Erkände min halsont för PT-Johan och han tyckte inte jag skulle träna. Men hallå, nu var jag ju där! Vi kompromissade med endast en halvtimme och inget pulshöjande. Kändes rätt ok faktiskt. Under dagen har dock smärtan försvunnit, halleluja. Fick ok att träna imorgon också, dock ingen löpning eller pulshöjande och endast en halvtimme. Kan faktiskt gå med på det. Nu ska det sovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0