Stinky


Kolla, kolla vad jag hittade på vägen ned från avklarat pass. Två stycken! Nomnom! Inte riktigt lika pigg i kroppen idag som igår. Kanske bra med vilodag imorgon från PT:n eftersom jag vobbar. Eller nej förresten det skulle visst vara nåt pass på instruktörsmötet i Kållered. Får se om jag får in ett löppass på onsdagen eller om det är att utmana ödet. Känns inte alls som jag hunnit löpträna tillräckligt. Skulle ju ha betydligt mer timmar utomhus och framför allt asfalt. Två pass känns onekligen i minsta laget! Men nu får det gå som det går, tycker mig ändå ha gjort mitt bästa banne mig sedan jag fick reda på att jag fått en startplats. 

Blev väldans mycket på jobbet av någon anledning men gillar det skarpt. Lite nya utmaningar poppar upp bara sådär, jomenvisst det fixar jag, gulp! Bara le och vinka som några animerade
pingviner mantrar. Le och vinka. Lätt så länge det bara varit det som förväntades. Nu är det inte riktigt så. Huga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0