Milen - check!


Gaaah vad sjukt nöjd jag är! Första gången jag kör på asfalt sedan... tonåren! Det kändes ganska snart i benhinnorna, känns nu och lär kännas mer imorgon. Erkänner att jag var nervös. Springa med Elin, van maratonlöpare! Hon tog mig på jättefin slinga längs Gerdsken till Lilla Färjen som vi rundade. Bitvis snärjig stig så vi fick gå, annars förvånansvärt bra tempo. Har jag sagt att jag är galet nöjd? Stolt?
Syns inte på bilden men vi är dyblöta. På vägen tillbaka började det regna, rejält. Tyckte det var mysigt!
Efter kanske 45 minuter började knäet kännas av men var så väl till mods att det inte påverkade mig nämnvärt. Får se hur det känns imorgon.
Matfrosseri på hög nivå efteråt. Lägger till galet mätt nu.
Burp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0