Jahopp


Kan nog påstå att jag haft min första rejäla incident i mitt huvudsystem. För ovanlighetens skull låg problemet på vår sida. Hela dagen har Treasury gått på tio procent. Nicklas fick hänga kvar då jag var tvungen att lämna för passet. Som tur var hittade de problemet kort efteråt så jag behöver inte skynda tillbaka till jobbet nu.
Samtidigt under dagen tabbar det sig på en annan front. Nej, IT låg inte högt i kurs hos användarna idag.
Mikael fick hålla i rodret ett tag medan jag smet iväg på ett lunchärende. Försiktigt optimistiska och förväntansfulla är jag och Johan nu. Ska smälta, stöta och blöta under helgen. Så vansinnigt roligt och spännande om det går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0