Svett!


Axeln bråkar men håller emot. Känns som den är på gränsen dock, att minsta lilla vinkel eller anspänning på fel sätt får den att "halka ur". 
Annars var det ett litet men grymt gäng jag hade idag, de ger verkligen gärnet! Svettas som en gris vilket är sådär i låt fyra när vi går ner på golvet. Björn och armhävningar skapar en rejäl pöl och då är det vanskligt att sedan komma upp och köra igen. Man får placera sig strategiskt så svetten hamnar på rätt ställe. 
Värmde bokstavligen upp med vattenmassagen då man var rejält frusen innan. Massagen funkade inte riktigt men varm vattensäng är aldrig fel.   Förutom axeln kändes kroppen väldigt bra ta i trä. Är nästan förundrad hur jag klarat mig från förkylningar och influensa som florerat. Trott mig ha förkylning på väg men nej, jag har haft flyt! Eller bra immunförsvar, uppbyggt av ostbågar och glass med nougatsås. Testade igår OLWs nya supercut eller vad de hette. Efter ostbågarna. Och glassen. De var helt ok faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0