BC release Frölunda, check!


Döda ben efter morgonens mangling. Har fått nåt skit med vänster axel så skonade den delen till benens förtret. I övergången från plankan till sidoplankan igår kändes det närmast som en led i axeln låg fel och när vi fortsatte upp knakade det till. Så nu är det ont, såpass att Rebecca fick ta styrkelåten så jag kunde fokusera på att hålla kontroll på känslan i axeln. Det kändes inte alls bra att bara stå i plankan. Förflyttningen upp gick bättre då jag fick till läget rätt men nu efteråt känns det ordentligt och värmesalvan jag körde på imorse har boostat igång igen. Skit också.
Nu blir det ju nästan två vilodagar för den så får se hur det går.
Dennis återkommer vilket är så jäkla kul och nu jobbar vi på att få med chefen också! 
Lilltjejen var tillbaka på dagis idag men var inte riktigt på banan under eftermiddagen så jag vobbar imorgon.
Nu har eftersvetten torkat och jag är redo för dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0