Aj


Stretch av höftböjaren och någon tvärgående ska tydligen vara bra för min rygg. PT:n ville jag skulle greppa bakre vristen för att fördjupa. Heh, inte riktigt på den nivån ännu. Dessutom gör det förbenat ont i knäet att stå så här trots dubbelvikt matta. Det blir också en aber till nästa release och idiotin med styrka mitt i en låt. Jag måste ha matta under knäna som skydd och matta under händerna för att inte glida! Genomsvettiga handlindor funkar alltså inte utan får hitta någon form av handskar. Störigt.
Börjar redan känna mig rörig i bollen med nya koreografin.

Lilltjejen var marginellt mer intresserad av Knatteskutt idag. Hon hann nästan halvvägs genom salen för att ställa sig i kö till hinderbanan innan hon fegade ur. Alltid något. Om tio veckor kanske hon fullföljt ett eller två hinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0