Release 64 Partille - check!


Tyckte det var nyss jag satt och skrev om Release nummer 63. Tre månader svisch-swoschade förbi bara sådär.
Blev sådär lagomt virrigt som det kan bli första gången men inget totalt hjärnsläpp i alla fall. Såg Sandra kika in halvvägs så hon anslöt och teamade resterande låtar. Så mycket roligare med sällskap! Känner mig inte lika slut som jag brukar. Antingen fuskade jag eller så är denna release enklare. Antagligen det första.
Imorgon är det PT på morgonen och Frölundarelease till kvällen. Lär ha lagom med träningsvärk till torsdagens release.
Skorna känns bättre förresten, något mjuka är de med mindre stabilitet men några vändor till och jag är van. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0