Lökar lite


Japp, har rastat löpskorna också i Stockholm och Ursvikens fina skogsområde. Bitvis smala och av lera såphala stigar, till och med ett nedfallet träd men i övrigt kanonbra spår. Och framför allt, bra skyltat.
Vi åkte alla till närliggande Mulle Mecks lekplats där det var massor av ungar och massor av roliga saker för dom att aktiveras kring. Anders som cyklat dit tog över vakten medan jag och syster drog till spåren. Medan hon promenerade femkilometaren högg jag sjuan. Införstådd med min bristfälliga   minneskapacitet fick det bli den tvådelade färgmarkören då jag annars bara skulle glömma vilken solid färg jag valt. Simmade femhundra meter igår och att bara hålla reda på antalet längder var ju nästintill hopplöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0