Styltar vidare

Hade satt en halvtimme som mål och pressade mig igenom den. Gick vid ett tillfälle för att greja med iFån-hållaren på armen (har den något namn?). Benen var inte alls med på noterna så kändes som jag fladdrade över hela bandet.
Efter onsdagspasset kände jag smärta på insidan av överarmen. Skavsår!
Trodde det var sladden till hörlurarna men efter denna morgon inser jag att jag kommer åt bröstkorgen. Bara vänster inte höger. Vad gör man åt det? Räcker t-shirt? Svettas ju tillräckligt redan men vad är alternativet? Hålla ut armen medan jag springer? Öh.
 
 
Körde combatreleasens maglåt efteråt och grimaserade till vadfokuserad stretch. Ajajaj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0