Inte så nöjd men ändå nöjd


Djävulusisk träningsvärk i vaderna! Styltat omkring på jobbet och oroade mig inför kvällens pass. Det gick dock bra och rejält varmt i lilla salen blev det med högintensivt pass och nästan full klass. Jag lyckades få med mig två sport bh:ar istället för en bh och ett linne. Som tur var hade receptionstjejen att låna. Storlek small så blev nästan lika tight som de där kompressionsplaggen. Så snart passet var över gjorde vaderna sig påminda igen. Med råge. Ajajajajaaaaj!

Högkvalitativ middag med efterrätt. Frysen är ju full sedan min bakfrency och när släktkalaset inte blev av har jag en del att ta av.
Trots halvdöda ben är jag till nittionio procent inställd på ännu ett löparpass imorgon. 06.45 är det Volvos första löparträff och jag vill av någon konstig anledning testa. Inomhusträning i Friidrottens hus. Träningsvärk brukar dock vara värst andra dagen så får se om cirkus sex timmar då väckningssignalen ljuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0