Burp


Japp, Johan har ju sin månatliga after work med sina tidigare kollegor och nu har jag varannan-månads after work! Det är ambitionen i alla fall så denna kväll var vi tillbaka där vi en gång började i oktober år 2011 - Star Bowling. Tyvärr föll Stoffe bort under dagen men hade godtagbar ursäkt, faktiskt. 
Det roliga med blogg som dagbok är att gå tillbaka och läsa. Bonus med blogg är möjligheten att lägga till bilder. Så hittade denna från oktober 2011.

Och så drygt tre år senare!

Mycket god Club Sandwich medan den så kallade marängswissen (stavas det så?) var allt annat än marängswisch, -wish, -wish... 110 spänn för skämtet där enda positiva var att jag delade försöket till specialsvisch med Mikael. 

Började så chockerande bra att jag bara måste dokumentera. Vann faktiskt första serien innan mina verkliga icke-skills slog in och Mikael gick om. Typisch.
(Stilstudie Ola)

En annan ambition är en aktivitet varje gång så bowling - check. Får se vad det blir nästa gång. Trevlig kväll, synd att Stoffe inte kunde vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0