Powerpuff!


Wahoa, vilken stämning det blev! Fler teamklasser säger jag och tack Ylva för initiativet! Hon körde klassiska "Addicted to love" från release nummer sexton, en remix där man bara ler och rycks med. Sexton, och nu är vi på sextiotvå. Jag tillhör nästan veteranerna som instruerat sedan tjugoåttan och ännu håller på, men Ylva är en hög strån vassare! 
På lapparna till vår klass hade vi ju frågan "Vilken Pingla är du?". En av deltagarna var Buttran, som jag! Kolla "ögonen", hahahaha! Lite svettig ja.
 
Och så lite hederligt flum med Charlie.

Nu har man tankat lite middag, chokladbollar och punschrosor. Lite vila och sömn och jag är redo för PT-mangling imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Du är bäst!!! Svarade på bloggen kram och godnatt!

2015-02-09 @ 22:02:33
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0