Bra början

Klockan har inte passerat sex när jag kliver ut genom dörren. Mörkret är ännu kompakt och direkt hör jag ett ljud jag inte hört här förut: En uggla! Det är ofrånkomligt att skräckfilmsscenarion spelas upp och den kusliga känslan infinner sig. Ändå ler jag fånigt av förtjusing medan jag lägger in träningsväska, datorväska och lunchpåse i bagaget. Omedelbart vill jag sätta upp en uggleholk! Minnet från ornitologmomentet på lärarhögskolan är inte SÅ bra, så på jobbet googlar vi till slut fram att det är en kattuggla jag hört. Var hittar vi en bra uggleholk typ bums?
 
Jag vet inte när jag hade fullbokat till mitt pass i Partille senast men vi behöver uppenbarligen mer teamklasser. Kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0