Morgon

Jag vet inte riktigt vad som försiggår i min hjärna men så skumma drömmar som jag haft på sistone kan man inte tro annat än att det är en hel del. Ingen massaker denna natt men fulgråt för min systers avrättning med ett nackskott av japanska maffian. Av någon anledning levde hon singelliv i Japan där jag för tillfället hälsade på.
Flydde till hennes lägenhet som jag aldrig varit i men ändå på något sätt hittade till med den bil jag stal... Kanonfin lägenhet och tio(!) långhåriga katter i sovrummet, förnöjt utspridda överallt. Japp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Singelliv i Japan, låter inte troligt.... Föredrar familjeliv i förorten 😍

2015-12-01 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0