Solsöndag

Vilken fin dag det blev då. Perfekt för... Två timmar combat! Johan var lite mör sedan gårdagen så jag och Lilltjejen drog och veckohandlade. Snabbfix av lunch innan jag åkte in till stan för kvartal nummer 65. Den 37:e i ordningen för mig! Låt nummer sex är ännu en benmördare. 
Sedan var det bara att dra på sig torra träningskläder och fortsätta till Frölunda där det var betydligt fler än förra veckan. Kändes segt under uppvärmningen men sedan var kroppen med igen. Om en stund lär det vara duktigt segt igen.

På tisdag är det så dags att slutföra köpet då vi får tillträde till stugan. Underbara farmor och farfar kommer att hämta Lilltjejen på dagis och så blir hon hos dom till onsdag. Så jag och Johan kan fokusera på överlämningen och sedan dra direkt ut. Det är bara att sätta igång för att hinna röja så mycket som möjligt innan vintern. Har vi ännu insett att vi kommer att ha en sommarstuga? Nope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0