I säng med Brorsan och regn mot rutan


Vilken dag det blev med supervärme och varma sköna vindar. Det blev en utflykt till skärgården med krabbfiske och färdigköpta plättar med sylt. Trodde inte man kunde få plättar att smaka illa med dessa var verkligen inte goda (ICAs). Kanske de skulle värmas men vete tusan om det hade hjälpt.
Efter timmar i solen var vi duktigt sega väl hemma men jag hade ändå lite halvhjärtad ambition att ge mig ut en runda. Ombytt och klar kom regnet. Mysigt att springa i regn men föredrar att hinna ut innan det kommer. Den lilla motivationen rann av lika snabbt som rännilarna över fönstren. Men jag var ju ombytt, så vid uppehåll drog jag iväg. Började ganska lugnt vilket kändes bra i den regnfriska luften. Körde varvet medurs denna gång. Hade inte tänkt det i början men när det allt eftersom kändes såpass bra tog jag en extra krok så milen uppnåddes. Skitnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0