Typ gnäll

Började förbereda mig mentalt redan igårkväll. Det blev jobbigt sent innan jag kom i säng och väl somnade (jäkla Johan som ska kolla Shipping wars så jag bara måste se hur det går). Hade ändå inställningen att dra till gymmet och lubba konstant en timme. Inga intervaller, inte femtio minuter utan en hel timme.
Inställningen hjälpte mig igenom första halvtimmen som gick förvånansvärt lätt. Sedan började knäet pocka på uppmärksamheten, från att bara gjort sig lite påmint från början nu gnaga sig igenom mitt medvetande och ambitioner. Motivationen började ifrågasättas och sista femton var ren vilja. Knäet gjorde ont, men inte en bråkdel av vad det gör nu efteråt. Kan knappt gå normalt och värker som sjutton. Jäkla skit. Hur kommer det då att gå på Varvet med flera timmar på asfalt?
Inte mycket jag kan göra dock, bara bita ihop sista veckorna och ta mig igenom det där rackarns loppet. Vete tusan om det lät bli så mycket lubbande efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0