September


Vet inte varför kartan blir så utzoomad. Men i vilket fall var första varvet segt. Tungt och tråkigt. Enda anledningen att plåga sig runt ett varv till var vetskapen om tillfredsställelsen efteråt. Kände av låret vilket stör mig lite.

Känslan av tillfredsställelse ökade av en liten promenad i solen upp till PVE och Pilot Plant. Mentorsmöte med rundvandring bland framtida motorer och testlabb. Fascinerande och jätteroligt! Hann inte alls så mycket som planen var. Självförtroendet må vara underminerat men är väldigt glad att jag fick denna mentorsmöjlighet.

Till eftermiddagen höll jag på att somna till långdraget möte. Då kändes det att man klivit upp tio över fem. Vaknade innan larmet av någon anledning.

På dagis hade två tjejer planer för kvällen så vi fick middagsbesök.

Lite roligt att de båda är korean-svenska blandisar. Flätorna är vikariefrökens förtjänst. Mamma kan inte göra så avancerade grejer.
Lek, bus och bad blev det innan dagen var slut. Och det är jag med.


Ska bara skriva ett mail eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0