NU one to go


Sitter på en toalett av storleksordning reguljärflyg och stress-skiter på Backaplans anläggning. Hur gick det till? Ser Markus förfrågan på FB, frun har fått värkar kan någon hygglig själ hjälpa till kvällens pass? Rätt ok anledning att söka vikarie men Johan har träning så jag är inget alternativ. På vägen hem ringer de - sorry.
Hämtar på dagis och möter Johan som meddelar att hans träning blivit inställd. Dilemma! Jag är trött som en gnu efter en tjej som hållit en vaken x timmar under natten och stel kropp efter tre pass på raken. Behöver packa och greja inför avresan på lördag, har inte förberett något över huvudtaget. Men samvetet tär så jag ringer. Har ni hittat någon? Nej, ok jag tar det.
Så här sitter jag. Snälla jag.

Kroppen svarar förvånansvärt bra och koreografin sitter. Med morgondagen ska det väl vara sjutton om jag glömmer den under en veckas semester. Nu eftersvettas jag. Och väl hemma blir det direkt i säng. Packa får jag göra efter passet imorgon eller på fredag. Massor av tid juh.
På lördag 03.00 ska vi pallra oss upp. Urgh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0