Tå tööt!


Visst är den söt, Sävedalens lilla gruppträningssal? Verkar som de lagt sju platser för ViPR och det går inte! Jag måste ju också stå på golvet och när vi nu stod sick-sack blev det rätt lagom. Kanske två till går in så max fem deltagare alltså. Diskuterade att ha 45 minuter istället nu när man ändå liksom är här på sin fredagskväll. Får se.
Jag svettades som en gris och lär få en hejdundrande träningsvärk. Skakig i armar och ben!
Anläggningen är liten och jättefin. Gick in i köpcentret där man hänvisades till "ingången på utsidan runt hörnet". Jag gick ut och såg ingen annan ingång. Gick runt hela rackarns centret för att komma tillbaka och upptäcka ingången typ två meter från den andra. Jag - nöt. Blind nöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0