Söndag

Lilla Grå är tillbaka! Efter drygt två veckor borta tömde hon matskålen i ett nafs men ser ut att vara i god form. 

En Lilltjej på Ikea som vid hemkomsten däckade i soffan. Feber. Då kändes det bra att Lilla Grå var hemma.

När jag åkte till Frölunda körde denna bil om mig.
What?! Var tvungen att köra ikapp och kolla en extra gång. Och nej det regnar inte, Gulingen behöver tvättas. Men såg jag verkligen rätt? 

Japp, en krokodil på passagerarsidan, inget konstigt alls. Hahaha, sneglar bak och ser en unge i dräkt.

Kändes bra i kroppen under passet trots träningsvärk i framför allt ryggen efter gårdagen. Veckohandlar i Partille och plockar allt som Lilltjejen kan tänkas vilja äta.

På vägen hem pågår beläggningsarbete innan Gunnilse. Trafikljus reglerar men efter en evighet kommer en lotsbil. Det ska vara jag att tycka det är jättegulligt med takskylten "Följ mig"!

Inte bara Lilltjejen är glad att Lilla Grå är tillbaka. 
Jag är också rätt nöjd. 
Däremot gör Brorsan utfall för att i nästa ögonblick äta sida vid sida. Grå morrar, fräser och skriker och visar sig underlägsen. Hoppas Gråbröderna kan nöja sig med det och med tiden acceptera henne eller om hon drivs bort igen.

Kommentarer
Postat av: A-K

Ha ha, bästa inlägget på länge. Humor, och en söt kisse som kommit hem. Det syns verkligen att hon är älskad av hela familjen! :)

2014-10-05 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0