Sleepless

Jaha. Och vad ska detta vara bra för? När jag ger upp och fokuserar blicken på klockradion visar den 04.44. Klen tröst att jag ställde tillbaka till vintertid vid sänggåendet. Ingen Lilltjej att skylla på, inga trampande katter eller mystiska ljud av imaginära inbrottstjuvar.
Funderar på att kliva upp, har försökt tvinga mig tillbaka till sömnen utan framgång. Störigt.
Inget kul spel att sysselsätta mig med, inga ord från mina Wordfeud-motståndare (taskigt). Läste ut första delen igår av den där nya serien jag köpte på Bokmässan, Fallen ängel. Sådär var den men när jag nu köpte dom alla får jag nästan fortsätta. Eller hitta nåt på Swefilmer. Eller göra ett sovförsök till. Det är ju rätt trevligt att sova. När man kan. 
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0