Efter


Jag säger det bara: Jag har banne mig världens bästa extraknäck! Får betalt för att köra skiten ur mig själv plus skrika åt betalande andra att göra detsamma och se dom göra det. Ta mig fanken det bästa extrajobbet man kan ha. Hur ska jag hitta motivation att träna den dagen jag inte kan instruera längre? Det är ju inte ens hälften så kul att vara deltagare.

De nya Venum shortsen jag får åla och krumbukta på mig är riktigt bra. De andra jag bytte till valde jag en storlek större men de är faktiskt för stora nu när jag kört i dom. Fick hålla på och hissa upp dom där i söndags. Sådär. 
Nu har jag nog svalnat tillräckligt för en dusch. Sedan Ica Maxi, snacka om nedvarvning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej googla och hamnade här :). Köpte även jag mig ett par snygga Venum shorts men insåg rätt snabbt att dom är små o storlekarna. Får köra utan suspensoar😎
Ha det//Daniel

2017-01-04 @ 13:26:32
Postat av: Linda

Ah, vad synd! Eller ja, kanske mindre svettigt iaf ;)
Jag har ju några Venum och konstigt nog har de varit lite olika i storleken. En del har suttit som ett smäck medan andra varit tokstora...

2017-01-04 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0